tisdag, mars 23, 2010

BADHUSET

Idag har jag varit på badhuset - och simmat :-))))).

Jag åkte dit med Felicia och en kompis till henne. Jag visste inte riktigt hur det skulle gå med tanke på min bröstprotes, men va sjutton, trillar den ut så trillar den ut. JAG VILL SIMMA.

Men det gick bra, jätte bra. Protesen höll sig kvar på sin plats, fast den hölls ju fast av en baddräkt som satt som klister på kroppen. Jag tror inte heller att det var någon som märkte att jag hade protes när jag var iförd min baddräkt.

Däremot var det några tjejer som tittade lite nyfiket när jag duschade. Men jag bara blundade och fortsatte att duscha, det var underbart.

Detta ska jag göra om fler gånger.

1 kommentar:

  1. Härliga Kristina! Du är fantastisk!
    Så underbart att allt fungerade, även protesen....

    Älskar dig!
    Kram/mamma

    SvaraRadera