tisdag, april 17, 2012

ÅTERFALL

Det som inte fick hända har hänt - min cancer har "kommit tillbaks"

Problemen med min högra axel visade sig bero på att det finns en metastas på skuldran, en metastas som gav upphov till ett flertal småfrakturer - inte undra på att jag haft/har så satans ont och inte kunnat använda armen som vanligt.

Men det räcker inte med detta, det finns fler metastaser på skelettet -
på Th 9 och revben 7 vänstra sida.

Under denna veckan ska det genomföras flera undersökningar för att fastställa om det finns fler metastaser i min kropp. HOPPAS; HOPPAS; HOPPAS verkligen INTE att det finns fler. Det räcker gott och väl med bara skelettet.

Så håll tummarna för mig, i nästa vecka vet jag mer.

CARPE DIEM

9 kommentarer:

  1. Ååh vännen!=( ja tänker verkligen på dig! Gjorde ont i hjärtat när ja läste de på fb!=( får ses nån dag saknar dig å barnen till 10000000!! Ring om de är något! Dag som natt! 0733908891<3 sänder massa kramar till dig! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Håller tummar och stortår och allt vi har Kristina! Många kramar
    Anna F

    SvaraRadera
  3. Så oerhört tråkigt att höra!! Vi håller alla tummar vi har för dig och hoppas att du får bra besked i nästa vecka!
    Kramar från oss alla!
    Kicki och Peter

    SvaraRadera
  4. Ja vad skall man skriva ,,Du e helt underbar ,stark ,Jag blir så biten av det du skriver ,gör ont i hela mitt hjärta ,,,,,Men jag vet att du e en underbar kämpare och kämpa kommer du att göra .Täncker mycket på dig/er,sänder massor kärlek.energi ,kraft till er ,och du kämpa ,,du fixar detta denna gång också.....Finns för dig om du vill ,träffas ,fika eller något Massor kärlek till er Katarina Henån

    SvaraRadera
  5. Vi blev väldigt ledsna när vi fick veta att du drabbats igen, håller allt vi kan för dig och ett bra besked nästa vecka!
    Kramar från Jenny & Magnus

    SvaraRadera
  6. Det finns inga ord....
    Sänder all kärlek jag har till dig, puss o kram syrran K

    SvaraRadera
  7. Så ledsen för din skull Kristina! men du är en stark kvinna och man klarar mer än man tror hoppas verkligen på att du får bra besked nästa vecka! tänker mycket på dig många kramar till dig/Tina.Johansson

    SvaraRadera
  8. idag kl 17.50 läst om dina nya besvär, och tyvärr pga metastaser. Förtvivlat tragiskt och tungt besked. Hoppas och tror starka Kristina kämpar sig igenom även denna gång.
    Anders B

    SvaraRadera