söndag, april 22, 2012

4 kommentarer:

  1. Underbara Kristina!
    Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här o nu....
    att du älskad för din egen skull...
    Kram från Kungsviken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara mamma. Även du är underbar, glöm aldrig det.

      Radera
  2. Kristina,
    Fann din blogg då jag sökte på dorsi lambå. Blev så ledsen då jag läste om återfallet. Jag undrar hur du mår idag och hur läkaren har gått vidare? Går du på behandling?

    En stor kram skickas till dig från Maria S
    BC Nov 2010, färdigbeh juli 2011

    SvaraRadera
  3. Snubblade in i din blogg i dag då jag letade efter lambåoperativa bröstrekonstruktioner och har läst en del nu här. Ser till min förfäran att du fått återfall förra våren. Hur mår du idag?

    Varm varm kram
    Färdigbehandlad i sept 2012

    SvaraRadera