fredag, augusti 13, 2010

ONT I SJÄLEN

Att det kan göra så ont..... så ont i själen, i kroppen, i hjärtat, i magen......
Att en längtan kan vara så stark........

Jag saknar mina två änglar, mina barn som är mig så heliga och som ger mig så mycket energi. Mina barn som ger mig en mening med att leva, som gör mitt liv värdefullt.

Ooooooont.........

Försöker att samla energi på annat sätt...........
Fokusera på andra saker, ta in det som naturen erbjuder......

Jag sitter faktiskt just nu på marken mitt i skogen omringad av blåbärsris. Här är det så skönt att andas, mmmmmmmm, så friskt.

Lyssnar på Sarah Brightman och inser att jag är lyckligt lottad. Jag är en överlevare, en som har överlevt cancerns ingrepp i kroppen. Det är inte över men jag känner att jag är på rätt väg.

Andas in........så......nu känns det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar