torsdag, mars 31, 2011

KINA

Äntligen, ja äntligen så är jag på väg till Kina.

Denna resa har jag önskat att få göra i några år och nu så blir den äntligen av. Tack underbara mamma och pappa och ni andra för att jag kan genomföra resan. Älskar er.

Det är jag och min syster Karin som åker för att hälsa på vår mellansyster, Anna. Anna bor ju i Kina sedan några år och arbetar på Svenska skolan i Beijing. Turligt nog har skolan ledigt nästa vecka, just när vi kommer = perfekt. Anna har lagt upp ett program för hela vår vistelse och hon brukar vara en duktig guide så jag behöver inte oro mig för att missa något.

Så, imorgon, fredagen den 1 april kl 13 lyfter planet från Landvetter.

Jag får se om jag hinner skriva något här under resan, annars så blir det en låååååång sammanfatning.

På återseende

4 kommentarer:

  1. Nihao!
    så roligt att gå in på din sida och se den uppdaterad : )
    det är nu fredag kväll, om 10 timmar åker jag till flygplatsen för att möta er jag är så glad.....
    Syrran Anna

    SvaraRadera
  2. ser fram mot att ta del av dina upplevelser!

    SvaraRadera
  3. NJUUUUUUUUUT...du är värd varenda sekund!
    Hoppas ni hinner sova lite oxå. Annars får ni göra det på hemresan.
    I Misteröd funkar det bra. F o S är så duktiga och självgående. Klart dom längtar efter mamma...men vet ju att snart är det 11 april o ni får träffas igen!
    Kram/mamma

    SvaraRadera
  4. Ska du skriva om din resa????
    I miss you!

    kramis

    SvaraRadera