onsdag, november 04, 2009

TRÄNA



Idag har jag tagit mig i kragen och gjort min första "riktiga" träning. En rask promenad runt Misteröd.
Jag hade packat ner promenadskor och klädombyte som jag tog med till jobbet. När jag slutade bytte jag om, åkte till Simons förskola och parkerade bilen. Därifrån promenrade jag sedan i 50 minuter, åh va härligt det var. Nu SKA jag göra detta varje dag. Jag har ju lite spilltid från det att jag slutar jobbet innan jag hämtar Simon (min sjukskrivningstid). De e ju ingen idé att åka hem och efter 30 min åka in till Uddevalla igen och hämta barnen. Så fråga mig gärna hur det går så jag känner lite press på mig, hi, hi

5 kommentarer:

  1. såååååååååå bra att du kommit igång Kristina!!Det finns inget dåligt väder....som du vet. Visst ska jag kolla dig så du inte fuskar.
    Hoppas själv komma igång snart.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Men hallåååååå, dag 2 har ju knappt börjat Fredrik! Men väskan är faktiskt packad och klar, såååååå i eftermiddag ska jag ut igen.

    SvaraRadera
  3. Bra att komma ut och röra på sig och få dagsljus. Viktigt för kropp och framförallt själen. Vet som hundägare att det är bra att komma iväg varje dag oaavsett väder.
    Anders B

    SvaraRadera