torsdag, juli 02, 2009

MASESGÅRDEN

Jag har haft förmånen att få tillbringa någar dagar på Masesgården.
21 - 27 juni 2009.



Masesgården ligger i dalarna, i Grytnäs strax utanför Leksand.

Här fick jag möjlighet att ladda mina batterier. Jag fick framförallt SOVA, men också äta vegetarisk mat, lyssna på inspirerande föreläsningar om bl a mindfulness och "mitt inre rum", lära mig venpumsterapi, få kroppsbehandlingar, utöva yoga med Malin Berghagen .... och bara var.


I denna länga bodde jag


Så här såg mitt rum ut. Jag hade toalett med dusch i hallen.


Innergården



I denna bänk brukade jag sitta och slappa.... läsa en bok....andas....


Ibland tog jag mig en promenad ner till Siljan


Här var det luuuuugnt

Jag har bara gott att säga om Masesgården och jag kan verkligen rekommendera stället. Ni kan läsa mer på www.masesgarden.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar