måndag, maj 25, 2009

Röd cykel

Idag blev Felicia så glad, så glad. Hon fick en cykel. Hon har ju vuxit ur sin andra och vill inte cykla tillsammans med kompisarna på fritids med den, såååååååååå. Yes, vi hittade en fin röd Monark på blocket, bara 450 kr. När hon så kom hem idag från fritids fick hon den och hon sa "Jag drömmer, jag drömmer". Sen fick vi oss varsin bamse kram. Goaste hjärtat.

Ja Simon blev också glad för han fick ju Felicias gamla cykel. Ja han blev glad trots att den är lite rosa (jag tror inte att han har tänkt på de ännu).
De cyklade iväg båda två och "sladdade" i gruset. Ja det var inte lätt att få dom i säng idag. Men nu sover de så sött och drämmer om sina cyklar, tror jag.

Go´natt go´natt

1 kommentar:

  1. Vilken överraskning för Felicia!!! jag kan se henne....och Simon som oxå fick ny cykel. Sååå roligt för dem.
    Grattis Kristina till "ny" hemsida!
    Mycket läsvärt OCH lättläst m ny bakgrund.
    Saknar förståss bilder men det kanske kommer.
    Kram/mamma

    SvaraRadera