tisdag, april 21, 2009

Till Göteborg

Idag avverkade jag 12 av 25 resor till Göteborg för strålbehandling. Blääää, jag börjar bli lite trött på dena resväg. Resan blir ju inte roligare heller för att anslutningstaxin krånglar så jag kom hem senare än vanligt. Men, men, bara hälften kvar.

När jag väl var hemma så orkade jag inte mycket, tvättade lite kläder och vilade sen i soffan.

Hämtade Simon på hans dagis och Felicia på Dinkelidur. De var trötta för de satt och retades hela vägen hem. De fick lite mat och sedan var det sängdags. De somnade väldigt fort.

Nu sitter jag i soffan och skapar min första egna blogg. Få se om jag håller den aktiv.

Skriv gärna kommentarer om ni vill.

Tusen kramar, Kristina

1 kommentar:

  1. Hej Kristina,
    Vad roligt att du kommit igång med bloggen!

    Lycka till. Skicka gärna påminnelser då och då om du gör omfattande uppdateringar.

    Kram

    SvaraRadera